• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
0

وزیر ورزش: کیفیت چمن ورزشگاه یادگار امام تبریز بررسی می‎‌‌شود

  • کد خبر : 62356
  • ۲۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۸
وزیر ورزش: کیفیت چمن ورزشگاه یادگار امام تبریز بررسی می‎‌‌شود

به گزارش ماوا خبر، کیومرث هاشمی امروز با اشاره به سفر یک روزه خود به آذربایجان شرقی و بازدید خود از ورزشگاه یادگار امام تبریز و پیست دوچرخه سواری این مجموعه اظهار داشت: گروه‌های کارشناسی را برای بررسی چمن این ورزشگاه اعزام خواهیم کرد که مبنای کار ما خواهد بود و اگر بنا تعویض چمن […]

به گزارش ماوا خبر، کیومرث هاشمی امروز با اشاره به سفر یک روزه خود به آذربایجان شرقی و بازدید خود از ورزشگاه یادگار امام تبریز و پیست دوچرخه سواری این مجموعه اظهار داشت: گروه‌های کارشناسی را برای بررسی چمن این ورزشگاه اعزام خواهیم کرد که مبنای کار ما خواهد بود و اگر بنا تعویض چمن باشد آن را تعویض خواهیم کرد.

وی با اشاره به اینکه تعویض چمن زمان برخواهد بود، گفت: تراکتور باید در این مدت به دنبال زمین دیگری برای انجام بازی‌های خانگی باشد.

هاشمی در مورد پیست دوچرخه سواری این مجموعه نیز گفت: این پیست یکی از استانداردترین پیست‌های دوچرخه سواری کشور است اما به دلیل موقعیت مکانی امکان استفاده حداکثری از آن وجود ندارد.

وی گفت: برای استفاده از این پیست نیاز به دیوارکشی دور این آن داریم که ۱۲۰ میلیارد ریال هزینه دارد.

هاشمی مشکل اصلی ورزشگاه‌های سطح کشور را توسعه و نگهداری آنها اعلام کرد و گفت: ورزشگاه یادگار امام یکی از این ورزشگاه‌هاست و طبق اعلام مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی شهرداری آماده است تا نگهداری این مجموعه را بر عهده بگیرد و ما نیز آماده هستیم اقدامات این کار را انجام دهیم.

وی ادامه داد: در هیئت دولت مشکلی در این زمینه نداریم و هر ارگانی که آماده است و می‌تواند در نگهداری ورزشگاه‌ها هزینه کند ما پیگیر درخواست آنها خواهیم بود.

وزیر ورزش و جوانان گفت: میزبانی رقابت‌های بین‌المللی بسیار مهم است و وزارت ورزش و جوانان نسبت به این موضوع تاکید دارد. تبریز ظرفیت‌های بسیاری در این زمینه دارد و می‌تواند در چندین رشته ورزشی میزبانی کند.

پایان پیام/ض



این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

منبع: خبرگزاری فارس

لینک کوتاه : https://mawanews.ir/?p=62356

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi