• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
1

ساخت ورزشگاه ۲۵ هزار نفری در شهری که طرفدار فوتبال ندارد!

  • کد خبر : 62352
  • ۲۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۸
ساخت ورزشگاه ۲۵ هزار نفری در شهری که طرفدار فوتبال ندارد!

به گزارش ماوا خبر، کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان امروز در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به سفر یک روزه خود به آذربایجان شرقی به احیای طرح آمایش سرزمینی مصوبه مجلس در وزارت ورزش و جوانان اشاره کرد و اظهار کرد: با اجرای این طرح بی‌عدالتی در توزیع امکانات ورزشی برطرف می‌شود […]

به گزارش ماوا خبر، کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان امروز در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به سفر یک روزه خود به آذربایجان شرقی به احیای طرح آمایش سرزمینی مصوبه مجلس در وزارت ورزش و جوانان اشاره کرد و اظهار کرد: با اجرای این طرح بی‌عدالتی در توزیع امکانات ورزشی برطرف می‌شود و تصمیمات غلط نیز کمتر خواهد شد.

هاشمی عنوان کرد: برای مثال در شهری ورزشگاه ۲۵ هزار نفری ساخته‌ایم که طرفدار فوتبال ندارد و در شهری که طرفداران فوتبال آن زیاد است ورزشگاه کم داریم.

وی به جلسه شورای عالی ورزش در حضور رئیس جمهور نیز اشاره کرد و گفت: رئیس جمهور در این جلسه اجرای آمایش سرزمینی را مورد تاکید قرار دادند.

وزیر ورزش و جوانان همچنین از سیاست برگزاری رقابت‌های بین‌المللی در مراکز استان‌ها و شهرستان‌ها خبر داد و گفت: اگر این مسابقات در تهران برگزار شود شاید بازتاب آنچنانی نداشته باشد اما با برگزاری رقابت‌ها در شهرستان‌ها هم نگاه خارجی‌ها به نظام عوض می‌شود هم ظرفیت‌های منطقه برجسته‌تر خواهد شد.

هاشمی گفت: میزبانی رقابت‌های بین‌المللی بسیار مهم است و وزارت ورزش و جوانان نسبت به این موضوع تاکید دارد. تبریز ظرفیت‌های بسیاری در این زمینه دارد و می‌تواند در چندین رشته ورزشی میزبانی کند.

وزیر ورزش و جوانان از وجود سه هزار و ۴۲۸ پروژه نیمه تمام ورزشی در کشور خبر داد و گفت: عملیات اجرایی برخی از این پروژه‌ها از سال ۱۳۸۰ آغاز شده است. اولویت وزارت ورزش و جوانان اتمام پروژه‌هایی است که بالای ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارند.

وی گفت: یکی از طرح‌های وزارت ورزش برای اتمام این پروژه‌ها واگذاری آنها به بخش خصوصی و استفاده از ظرفیت‌های این بخش است که در صورت اجرایی شدن آن ۳۵ درصد این پروژه‌ها قابل بهره‌برداری خواهد بود. البته سیاست ما در مناطق محروم فرق دارد و خود دولت پیگیر اتمام این پروژه‌ها خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: یک هزار و ۸۹۰ طرح از مجموع طرح‌های نیمه تمام ورزشی چمن مصنوعی هستند که ۲۵ مورد آن در آذربایجان شرقی است و با مجموع ۵۰ هزار میلیارد ریال قابل بهره‌برداری هستند.

پایان پیام/ض



این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

منبع: خبرگزاری فارس

لینک کوتاه : https://mawanews.ir/?p=62352

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi