• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
0

وزیر ورزش: کیفیت چمن ورزشگاه یادگار امام تبریز بررسی می‎‌‌شود

  • کد خبر : 62360
  • ۲۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۵
وزیر ورزش: کیفیت چمن ورزشگاه یادگار امام تبریز بررسی می‎‌‌شود

به گزارش ماوا خبر، کیومرث هاشمی امروز با اشاره به سفر یک روزه خود به آذربایجان شرقی و بازدید خود از ورزشگاه یادگار امام تبریز و پیست دوچرخه سواری این مجموعه اظهار داشت: گروه‌های کارشناسی را برای بررسی چمن این ورزشگاه اعزام خواهیم کرد که مبنای کار ما خواهد بود و اگر بنا تعویض چمن […]

به گزارش ماوا خبر، کیومرث هاشمی امروز با اشاره به سفر یک روزه خود به آذربایجان شرقی و بازدید خود از ورزشگاه یادگار امام تبریز و پیست دوچرخه سواری این مجموعه اظهار داشت: گروه‌های کارشناسی را برای بررسی چمن این ورزشگاه اعزام خواهیم کرد که مبنای کار ما خواهد بود و اگر بنا تعویض چمن باشد آن را تعویض خواهیم کرد.

وی با اشاره به اینکه تعویض چمن زمان برخواهد بود، گفت: تراکتور باید در این مدت به دنبال زمین دیگری برای انجام بازی‌های خانگی باشد.

هاشمی در مورد پیست دوچرخه سواری این مجموعه نیز گفت: این پیست یکی از استانداردترین پیست‌های دوچرخه سواری کشور است اما به دلیل موقعیت مکانی امکان استفاده حداکثری از آن وجود ندارد، برای استفاده از این پیست نیاز به دیوارکشی دور این آن داریم که ۱۲۰ میلیارد ریال هزینه دارد.

هاشمی مشکل اصلی ورزشگاه‌های سطح کشور را توسعه و نگهداری آنها اعلام کرد و گفت: ورزشگاه یادگار امام یکی از این ورزشگاه‌هاست و طبق اعلام مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی شهرداری آماده است تا نگهداری این مجموعه را بر عهده بگیرد و ما نیز آماده هستیم اقدامات این کار را انجام دهیم.

وی ادامه داد: در هیئت دولت مشکلی در این زمینه نداریم و هر ارگانی که آماده است و می‌تواند در نگهداری ورزشگاه‌ها هزینه کند ما پیگیر درخواست آنها خواهیم بود.

وزیر ورزش و جوانان گفت: میزبانی رقابت‌های بین‌المللی بسیار مهم است و وزارت ورزش و جوانان نسبت به این موضوع تاکید دارد. تبریز ظرفیت‌های بسیاری در این زمینه دارد و می‌تواند در چندین رشته ورزشی میزبانی کند.

پایان پیام/ض



این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

منبع: خبرگزاری فارس

لینک کوتاه : https://mawanews.ir/?p=62360

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi