• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
5

پپسی بازکردن مدیرعامل تراکتور برای رییس فدراسیون فوتبال در تبریز

  • کد خبر : 59288
  • ۲۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۷
پپسی بازکردن مدیرعامل تراکتور برای رییس فدراسیون فوتبال در تبریز
هوشنگ نصیرزاده، مدیر عامل باشگاه تراکتور در مجمع عادی سالیانه هیأت فوتبال آذربایجان‌شرقی به تمجید از رییس فدراسیون فوتبال پرداخت و او را قوی‌ترین رییس فدراسیون فوتبال کشور بعد از انقلاب دانست.

 به گزارش ماوا خبر، هوشنگ نصیرزاده مدیر عامل باشگاه تراکتور در مجمع هیات فوتبال استان آذربایجان‌شرقی به تمجید از رییس فدراسیون فوتبال پرداخته و تاج را قوی‌ترین رییس فدراسیونِ بعد از انقلاب خوانده است.

نصیرزاده در این مجمع مدیریت فوتبال را سخت دانسته و اضافه کرده است: اداره فوتبال کشور خیلی سخت است؛ هر باشگاه یک تیم دارد اما فدراسیون فوتبال بیست تیم در مقاطع سنی مختلف دارد و علاوه بر آماده سازی، تمامی تیم‌ها باید در مسابقات حضور یابند.

مدیر عامل باشگاه تراکتور افزود: تحریم‌ها باعث شد پول ایران در فیفا بلوکه شود و متاسفانه هجمه نادرستی به فدراسیون فوتبال و آقای تاج شد و به نظر من آقای تاج تا قوی‌ترین رییس فدراسیون فوتبال کشور بعد از انقلاب اسلامی است.

این اظهارات در حالی مطرح شده که عملکرد مسئولان فوتبالی در کشورمان همیشه با انتقادهایی روبرو بوده و هواداران باشگاه تراکتور نیز رضایت چندانی از عملکرد مدیرعامل این باشگاه ندارند و در خصوص فدراسیون فوتبال نیز معتقدند در خصوص باشگاه تراکتور ناملایماتی صورت می‌پذیرد و در بحث‌هایی مثل زمان بازی‌ها، جریمه و حکم‌های انضباطی به فدراسیون فوتبال و کمیته‌های زیر مجموعه‌اش انتقاد دارند.

لینک کوتاه : https://mawanews.ir/?p=59288

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۲
  1. به جای سخن وری اقای نصیرزاده عملکرد داشته باش با حرف زدن هیچی عاید تراکتور نمیشه نیم فصل باید یک مهاجم تاپ خارجی بیارین هیچ عذری قابل قبول نیست

  2. فعلا که تقویت تیم تو اولویت نیست ظاهرا

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi