• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
1
پس از بازدید و انتقاد صریح استاندار آذربایجان‌شرقی صورت گرفت؛

معرفی مدیر عامل جدید شرکت داروسازی زهراوی/ “کیافر” رفتنی شد

  • کد خبر : 62610
  • ۲۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۸
معرفی مدیر عامل جدید شرکت داروسازی زهراوی/ “کیافر” رفتنی شد
پس از انتقاد صریح استاندار آذربایجان‌شرقی از توقف خطوط تولید شرکت داروسازی زهراوی و تعطیلی نظام مالی این شرکت، از سوی مدیران هلدینگ دارویی تی‌پی‌کو "امیر سعیدی کلجاهی" به عنوان سرپرست این شرکت داروسازی معرفی شد.

به گزارش ماوا خبر، شرکت داروسازی زهراوی که در ماه‌های گذشته به لحاظ آمار تولید و فروش محصولاتش وضعیت خوبی ندارد و برخی از خطوط تولیدی‌اش کاملا متوقف است، در روزهای گذشته میزبان استاندار جدید آذربایجان‌شرقی و همکاران اقتصادی وی بود.

مالک رحمتی در این بازدید سرزده که روز دوازدهم بهمن ماه انجام پذیرفت، در اظهاراتی متفاوت به شدت از وضعیت آشفته‌ی این شرکت انتقاد کرد و بر ضرورت بازنگری و راه اندازی مجدد نظام مالی این شرکت تاکید کرد.

استاندار آذربایجان‌شرقی که شاید برای اولین بار پس از انتصاب در این مسئولیت این‌گونه صریح انتقاد می‌کرد، اظهار داشت: مگر می‌شود خط تولید داروی پیوندی را در یک شرکت داروسازی متوقف کرد و ۴۳ درصد ظرفیت تولید تعطیل باشد. چطور می‌شود پذیرفت که در جایی مانند یک کارخانه داروسازی همه امکانات موجود باشد، اما ما به هر دلیلی آن را وارد کنیم.

رحمتی خطاب به مدیر عامل داروسازی زهراوی تأکید داشت: خطوط تولید به هر نحوی شده باید با تمامی ظرفیت در مدار تولید باشند و هیچ عذر و بهانه‌ای را از شما قبول نخواهم کرد.

اما پس از بازدید و نهیب استاندار به مدیرعامل شرکت داروسازی زهراوی، امروز خبر رسید که با نظر اعضای هیأت مدیره این شرکت و مدیران شرکت داروئی تامین؛ از طرف آرین نژاد مدیر عامل این هلدینگ داروئی، ؛ “امیر سعیدی کلجاهی” به عنوان سرپرست و عضو موظف هیئت مدیره شرکت داروسازی زهراوی معارفه و جایگزین فرهاد کیافر شد.

امیر سعیدی کلجاهی

بر اساس این گزارش؛ سعیدی کلجاهی از مرداد ماه امسال به عنوان عضو موظف هیأت مدیره شرکت داروسازی زهراوی به نمایندگی از شرکت داروپخش معرفی شده بود و در کارنامه او معاونت مالی، پشتیبانی و منابع انسانی شرکت بازرگانی صنایع شیر ایران «پگاه» به چشم می‌خورد.

افزودنی است شرکت داروسازی زهراوی در ماه‌های گذشته با افت شدید تولید و فروش محصولاتش روبرو بود و خط تولید محصول حیاتی بیماران پیوندی نیز در این شرکت مختل شده بود و تولیدی نداشت. میزان فروش ماهانه این شرکت در دی ماه امسال جمعاً مبلغ ۴۰ میلیارد تومان بوده است که نسبت به دوره مشابه سال گذشته با افت ۳۲ درصدی همراه بوده است.

شرکت زهراوی یکی از شرکتهای هلدینگ دارویی تی‌پی‌کو از خانواده اقتصادی شستا است که جایگاه مهمی در صنعت دارویی کشور دارد و با ظرفیت تامین حدود ۶۰ درصدی داروهای مورد نیاز بیماران پیوند اعضا و MS در کشور، می‌تواند نقش بی‌بدیلی را در زنجیره تامین ایفا نماید.

لینک کوتاه : https://mawanews.ir/?p=62610

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. براینکه دارو سازی به تولید صددرصد برسد باید چند نفر از بازنشستگان قدیمی و کلیدی بعنوان مشاور استفاده کند اینها بودند دارویی سل سپت را با تلاشهای شبانه روز از رشد سوییس به ایران آوردند ولی متاسفانه بعداز تعطیل شد بنده آماده ام بدون چشم داشتی خدمتم کنم به خاطر تبریز و ایران

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi