• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
0
تغییر سال مالی ددانا بالاخره تصویب می‌شود؟

مجمع عمومی عادی سالیانه و فوق‌العاده شرکت داروسازی دانا برگزار می‌شود

  • کد خبر : 65547
  • ۰۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۶
مجمع عمومی عادی سالیانه و فوق‌العاده شرکت داروسازی دانا برگزار می‌شود
شرکت داروسازی دانا از برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه و فوق‌العاده این شرکت در سیزدهم اردیبهشت ماه امسال خبر داد.

به گزارش ماوا خبر، مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام شرکت داروسازی دانا، سیزدهم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در محل قانونی این شرکت برگزار می‌شود.

بر اساس اطلاعیه منتشر شده اعضای هیات مدیره این شرکت که در سامانه کدال و روزنامه اطلاعات منتشر شده است، مجمع عمومی عادی سالیانه این شرکت با دستور جلسه زیر برگزار می‌گردد.

۱( استماع گزارش هیئت مدیره و بازرس قانونی
۲( تصویب صورت های مالی سال مالی منتهی به ۱۴۰۲/۱۲/۲۹
۳( انتخاب حسابرس و بازرس قانونی
۴( انتخاب روزنامه کثیراالنتشار
۵( تعیین پاداش هیئت مدیره
۶( تعیین حق حضور اعضای غیر موظف هیئت مدیره
۷( انتخاب اعضای هیئت مدیره

در این اطلاعیه آمده است: از کلیه سهامداران ، وکیل یا قائم مقام قانونی صاحب سهم و همچنین نماینده یا نمایندگان اشخاص حقوقی دعوت میگردد تا در جلسه مجمع عمومی این شرکت که در ساعت ۱۰:۴۵ روز پنج شنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ در استان آذربايجان شرقي ،شهر تبريز به آدرس کيلومتر ۱۵ جاده تبريز – تهران، پشت جنگلباني قزلجه ميدان برگزار میگردد حضور بهم رسانند.

بر اساس این اطلاعیه، در جهت اجراي مفاد ماده ۹۹ لايحه قانوني اصلاح قسمتي از قانون تجارت، سهامداراني که مايل به حضور در جلسه مجمع هستند مي‌توانند جهت دريافت برگه ورود به مجمع يک روز قبل از برگزاري از ساعت ۰۹:۰۰ الي ۱۵:۰۰ با در دست داشتن مدارک مالکيت سهام، کارت شناسايي، وکالتنامه يا معرفي‌نامه معتبر از طرف صاحبان سهام به محل کارخانه واقع در تبريز به آدرس فوق، امور سهام شرکت مراجعه نمايند. همچنين سهامداران محترمي که قصد برقراري ارتباط برخط با مجمع را دارند، از طريق لينک موجود در سايت اينترنتي شرکت به آدرس www.daanapharma.com اقدام نمايند.

همچنین همزمان با مجمع عادی «ددانا»، مجمع فوق‌العاده این شرکت نیز با موضوع «تغییر سال مالی شرکت» از ساعت ۱۲ همان روز «پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳» برگزار می‌گردد. مجمع فوق‌العاده داروسازی دانا پیش از این دو بار با همین موضوع برگزار شده است که با مخالفت تیپیکو، تغییر سال مالی شرکت به تصویب این مجمع نرسیده است و هیأت مدیره این شرکت امیدوار است بتواند در این مجمع تاییدیه این موضوع را از سهامداران اخذ نماید.

لینک کوتاه : https://mawanews.ir/?p=65547

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi