• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
4
از نشان عالی مدیر سال تا مدرسه‌سازی و اسپانسرینگ فوتبال؛

سرمایه‌گذار پروژه پل معلق و مجموعه گردشگری هوراند کیست؟

  • کد خبر : 59303
  • ۲۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۷
سرمایه‌گذار پروژه پل معلق و مجموعه گردشگری هوراند کیست؟
پروژه پل معلق و مجموعه گردشگری هوراند که بیش از یکسال است توسط مسئولان استانی و نماینده مردم هوراند مطرح می‌شود، می‌تواند نقطه‌ی عطفی برای منطقه بوده و گردشگری این منطقه بکر و زیبا را دگرگون سازد؛ پروژه‌ای که بعضی از اهالی منطقه معتقدند حرکتی نمایشی بیش نیست و به سرانجام نخواهد رسید.

به گزارش ماوا خبر، روزنامه صمت در شماره‌ی دیروز (چهارشنبه ۲۲ آذر) خود در یک ریپورتاژ ویژه از اعطای نشان هشتمین اجلاس سراسری نشان عالی مدیر سال به سرمایه‌گذار پروژه پل معلق و مجموعه گردش‌گری هوراند خبر داده است که قرار است به زودی عملیات اجرایی آن آغاز گردد.

بهنام خانکشی‌زاده که مدیر عامل و عضو هیأت مدیره‌ی یک شرکت انبوه‌سازی مسکن به نام “سازه‌گستر چیتگر” در تهران می‌باشد، ظاهرا جدیداً به رسانه علاقه‌مند شده است و قبل از ریپورتاژ این رسانه مکتوب، چندین مصاحبه هم با یکی دو پایگاه خبری خاص انجام داده است.

این سرمایه‌گذار پروژه گردشگری در هوراند که متاسفانه نتوانستیم اطلاعات چندانی از وی کسب کنیم، تعهد ساخت یک مدرسه ۶ کلاسه با زیر بنای ۴۱۰ متر در نجف تراکمه آبش احمد از توابع شهرستان کلیبر به عنوان خیر مدرسه‌ساز را اسفند ماه سال ۱۴۰۱ امضا کرده و این رویداد خداپسندانه تقریبا اولین بار نام او را رسانه‌ای کرده است.

خانکشی‌زاده که خودش در مصاحبه‌ای با رسانه تلگرامی محلی کلیبر از کلنگ‌زنی و آغاز عملیات اجرایی پروژه پل معلق هوراند در روزهای پایان آذرماه خبر داده است، در مصاحبه‌هایی در خصوص تعاونی‌های مسکن، طرح ملی مسکن دولت ابراز نظر کرده و در مصاحبه‌ای دیگر ادعای خانه‌دار کردن مردم با ۵۰۰ میلیون تومان را کرده است.

مدیر عامل شرکت سازه‌گستر چیتگر همچنین به فعالیت‌های ورزشی هم علاقه‌مند است و شرکتس اسپانسر اصلی تیم فوتبال پاس تهران است که با خرید یک امتیاز لیگ دویی در این مسابقات حضور خواهد داشت و البته مسئولان فوتبال استان همدان معتقدند فعالیت “پاس تهران” غیر قانونی است و امتیاز این تیم متعلق به استان همدان است.

بهنام خانکشی زاده

با تمامی این اوصاف، پروژه پل معلق و مجموعه گردشگری هوراند که بیش از یکسال است توسط مسئولان استانی و نماینده مردم هوراند مطرح می‌شود، می‌تواند نقطه‌ی عطفی برای منطقه بوده و گردشگری این منطقه بکر و زیبا را دگرگون سازد، پروژه‌ای که بعضی از اهالی معتقدند حرکتی نمایشی بیش نیست و به سرانجام نمی‌رسد و بعضی تاخیرها در آغاز پروژه نیز این ذهنیت را پررنگ تر کرده است.

لینک کوتاه : https://mawanews.ir/?p=59303

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi