• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
1

تغییرات مدیریتی در شرکت‌های توزیع نیروی برق آذربایجان‌شرقی و تبریز

  • کد خبر : 64071
  • ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۱
تغییرات مدیریتی در شرکت‌های توزیع نیروی برق آذربایجان‌شرقی و تبریز
با بازنشسته شدن، عباس حسامی مدیرعامل قبلی توزیع برق تبریز، امروز مراسم معارفه مدیرعاملان جدید شرکت‌های توزیع نیروی برق آذربایجان شرقی و تبریز برگزار شد.

به گزارش ماوا خبر، در روزهای گذشته خبری مبنی بر احتمال تغییرات مدیریتی شرکت توزیع نیروی برق در استان آذربایجان‌شرقی منتشر شده بود که امروز رنگ واقعیت به خود گرفت و شاهد تغییرات در پست‌های مدیریتی شرکت‌های توزیع نیروی برق آذربایجان‌شرقی و تبریز بودیم.

بر ایان اساس، اکبر فرج نیا، مدیرعامل توزیع برق آذربایجان شرقی به سمت مدیرعاملی توزیع برق تبریز منصوب شد و سعید رسالی، معاونت فروش و خدمات مشترکین برق تبریز هم عهده‌دار مدیرعاملی شرکت توزیع برق آذربایجان‌شرقی شد.

اکبر فرج نیا مدیرعامل جدید شرکت توزیع نیروی برق تبریز در این آیین اظهار کرد: آرزوی روزهای خوبی رابرای صنعت برق در سال ۱۴۰۳ دارم و از اعتماد مجدد به بنده سپاسگزارم و امیدواریم با همراهی همکاران به اهداف و رسالت های مشخص شده دست یابیم.

در این مراسم سعید رسالی مدیرعامل جدید شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان شرقی گفت: پذیرفتن مسئولیت پس از مدیری توانمند همچون مهندس فرج نیا سخت بوده و امیدواریم با همراهی همکاران این سختی راه آسان شود.

عباس حسامی، مدیر عامل قبلی نیروی برق تبریز نیز اظهار داشت: اینکه انسان شغلی که در آن فعالیت می کند دوست داشته باشند یکی از نعمت های الهی بوده و خوشبختانه این نعمت برای من وجود داشت.

وی با بیان اینکه طی دوران حضور در شرکت توزیع نیروی برق تبریز آنچه در توانم بود انجام دادم، خاطرنشان کرد: تغییر دادن کار بسیار سختی است و موجب خوشحالی است که دوست و همکار خودمن آقای فرج نیا برای این کار انتخاب شده اند.

توزیع برق تبریز در آخرین روز‌های اداری سال دچار تغییرات گسترده‌ای شد. عباس حسامی مدیرعامل قبلی توزیع برق تبریز بازنشسته شد. قائم مقام این شرکت نیز رفت و معاون مالی پشتیبانی توزیع برق تبریز بازنشسته خواهد شد. همچنین معاون فروش و خدمات مشترکین به زودی منصوب خواهد شد.

لینک کوتاه : https://mawanews.ir/?p=64071

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi