• امروز : دوشنبه - ۱۱ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 1 July - 2024
1

حضور مردم آذربایجان شرقی در پای صندوق‌های رای پرشور است

  • کد خبر : 68084
  • ۰۸ تیر ۱۴۰۳ - ۲۰:۲۵
حضور مردم آذربایجان شرقی در پای صندوق‌های رای پرشور است

به گزارش ماوا خبر،  تراب محمدی پس از انداختن رای خود به صندوق رای در مسجد امام حسین (ع) تبریز اظهار کرد وگفت: انتخابات تعیین کننده سرنوشت هر ملت است و انتخابات نظام مقدس جمهوری اسلامی نیز برای تعیین سرنوشت مردم به دست خودشان انجام می‌شود. وی افزود: امروز مردم کشور و استان آذربایجان شرقی […]

به گزارش ماوا خبر،

 تراب محمدی پس از انداختن رای خود به صندوق رای در مسجد امام حسین (ع) تبریز اظهار کرد وگفت: انتخابات تعیین کننده سرنوشت هر ملت است و انتخابات نظام مقدس جمهوری اسلامی نیز برای تعیین سرنوشت مردم به دست خودشان انجام می‌شود. وی افزود: امروز مردم کشور و استان آذربایجان شرقی با مراجعه به پای صندوق رای برای سرنوشت خود تصمیم می‌گیرند. وی ادامه داد: انتخابات مظهر جمهوریت و رکن اصلی نظام مقدس جمهوری اسلامی است و امروز تمام آحاد مردم و آنهایی که احساس تکلیف می‌کنند حتما پای صندوق‌های رای حاضر می‌شوند.

وی افزود: از تعداد سه هزار و ۱۶۳ صندوق رای گیری در این دوره ۷۳۷ صندوق سیار است و از ساعت هشت صبح امروز با حضور تمامی ۵۰ هزار کارگزار، مجری و بازرس در سطح استان رای گیری آغاز شده است. وی با عنوان این‌که مدارک لازم برای اخذ رای شامل کارت ملی و یا شناسنامه است گفت: مردم سعی کنند با کارت ملی حضور یابند، زیرا شناسنامه‌های قدیمی کدملی ندارند.

سرپرست استانداری آذربایجان شرقی با اعلام اینکه اخذ رای تا ساعت ۶ بعداز ظهر ادامه دارد و به احتمال زیاد تمدید می‌شود توصیه کرد: مردم در شهر‌ها و روستا‌ها اول وقت در پای صندوق حضور یابند. وی تاکید کرد: مردم با حضور پای صندوق رای و انتخاب فرد اصلح حماسه دیگری در برگ زرین نظام اسلامی از خود به جای خواهند گذاشت.

منبع: باشگاه خبرنگاران

لینک کوتاه : https://mawanews.ir/?p=68084

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi