• امروز : دوشنبه - ۱۸ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 8 July - 2024
1

اقدام تروریستی در حرم رضوی با هدف تفرقه‌افکنی بین شیعیان و اهل تسنن طراحی شده است

  • کد خبر : 15011
  • ۱۸ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۶
اقدام تروریستی در حرم رضوی با هدف تفرقه‌افکنی بین شیعیان و اهل تسنن طراحی شده است

احسان ارکانی نماینده مردم نیشابور در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگاران ضمن محکوم کردن اقدام تروریستی در حرم رضوی گفت: سالهاست دشمنان و معاندین به دنبال ضربه زدن به نظام هستند و برای این هدف از راه ها و روش‌های متفاوتی استفاده می کنند. وی تفرقه افکنی را یکی از ابزارهای دشمنان دانست […]

احسان ارکانی نماینده مردم نیشابور در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگاران ضمن محکوم کردن اقدام تروریستی در حرم رضوی گفت: سالهاست دشمنان و معاندین به دنبال ضربه زدن به نظام هستند و برای این هدف از راه ها و روش‌های متفاوتی استفاده می کنند.

وی تفرقه افکنی را یکی از ابزارهای دشمنان دانست و گفت: یکی از روش‌هایی که دشمنان برای ضربه زدن به نظام از آن استفاده می کنند ایجاد اختلاف میان برادران اهل تسنن و شیعیان است که سالها در کنار یکدیگر با رافت زندگی می کنند و هیچ مشکلی با هم ندارند، اقدام تروریستی در حرم رضوی نیز با هدف ضربه زدن به این اتحاد و تفرقه افکنی طراحی شده است. 

ارکانی دست های خارجی را در وقوع این اتفاق موثر دانست و افزود: مشخص است که در جریان وقوع این حمله تروریستی دست های خارجی نقش موثری ایفا کردند.

وی با اشاره به ایجاد موج رسانه‌ای توسط رسانه‌های معاند اضافه کرد: دشمنان سعی دارند با ایجاد فضای تبلیغاتی سنگین اینچنین القا کنند که حمله تروریستی نتیجه اختلاف میان شیعیان و برادران اهل تسنن است البته این نقشه دشمنان به واسطه محکوم کردن گسترده‌ این اقدام تروریستی توسط برادران اهل تسنن و طالبان به ثمر ننشست.

ارکانی افزود: این اقدام با هدایت دشمنان جمهوری اسلامی توسط چند نفر فریب خورده انجام شده است و امیدواریم به زودی دست های پشت پرده آن توسط نهادهای امنیتی شناسایی شود.

این نماینده مجلس گفت: باتوجه به تلاش‌های دشمنان برای ضربه زدن به اتحاد و وحدت هموطنان عزیزمان دستگاه های مسئول در استان خراسان رضوی به ویژه شورای تامین امور مربوط به مسائل حفاظتی و امنیتی را جدی تر پیگیری کرده تا از وقوع چنین توطئه‌ای جلوگیری شود.

انتهای پیام/



این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

منبع: فارس

لینک کوتاه : https://mawanews.ir/?p=15011

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi