• امروز : چهارشنبه - ۶ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 26 June - 2024
0

آمادگی آذربایجان شرقی برای برگزاری باشکوه انتخابات

  • کد خبر : 67556
  • ۲۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۰:۵۴
آمادگی آذربایجان شرقی برای برگزاری باشکوه انتخابات

به گزارش ماوا خبر،  امام جمعه موقت تبریز در یکصد و بیستمین جلسه شورای فرهنگ عمومی استان آذربایجان شرقی که در کتابخانه مرکزی تبریز برگزار شد با اشاره به اینکه شرط و وعده خداوند در تمام امور ان تنصرالله ینصرکم و یاری دین خداست اظهار داشت: در همه امور از جمله در انتخابات پیش رو […]

به گزارش ماوا خبر،

 امام جمعه موقت تبریز در یکصد و بیستمین جلسه شورای فرهنگ عمومی استان آذربایجان شرقی که در کتابخانه مرکزی تبریز برگزار شد با اشاره به اینکه شرط و وعده خداوند در تمام امور ان تنصرالله ینصرکم و یاری دین خداست اظهار داشت: در همه امور از جمله در انتخابات پیش رو نیز اسلام و نظام جمهوری اسلامی مهمترین مسئله است و وظیفه‌ی ما اجرای احکام الهی است.

حجت‌الاسلام مطهری‌اصل افزود: با توجه به منویات و سخنان ارزشمند مقام معظم رهبری ایشان در رابطه با انتخابات فرد اصلح را کسی عنوان کرده‌اند که مبانی دینی را در جامعه پیاده کند و این اندیشه ایشان فصل‌الخطاب است.

حجت‌الاسلام مطهری اصل مشارکت حداکثری مردم در انتخابات ریاست جمهوری را بسیار مهم ارزیابی کرد و گفت: این انتخابات می‌تواند افق روشنی را برای کشور ترسیم کند.

وی با اشاره به اینکه دشمنان از اسلام سیلی خورده‌اند و، چون می‌دانند اگر حاکمیت اسلام برقرار باشد مسئله محتوم ظهور نیز نزدیک خواهد بود در تکاپو برای ایجاد اختلاف و یاس و ناامیدی هستند.

حجت‌الاسلام مطهری اصل تصریح کرد: همه اعم از رسانه‌های گروهی، ائمه جمعه و جماعات، هیات‌های حسینی و مذهبی باید مردم را برای حضور در پای صندوق‌های رای تشویق و ترغیب کنند و افراد و شاخص‌های اصلح را به جامعه معرفی کنند.

وی تاکید کرد: نباید از سوی هیچ کس تخریب یا طرفداری خاصی از کاندیدای مشخصی انجام گیرد بلکه باید زمینه برای حضور حداکثری و بصیرانه فراهم شود چرا که رای تک تک افراد جامعه تاثیرگذار است.

تراب محمدی سرپرست استانداری آذربایجان شرقی هم در این جلسه از آمادگی استان برای برگزاری باشکوه انتخابات ریاست جمهوری خبر داد و گفت اکنون در برهه‌ای هستیم کا تمامی دستگاه‌ها و دلسوزان نظام باید با روش‌های تبیینی برای جذب مشارکت حداکثری تلاش کنند.

رضایی مدیر کل صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی هم با تشریح برنامه‌های صدا و سیمای استان در برگزاری انتخابات گفت: صدا و سیمای استان با تولید و پخش برنامه‌های تبیینی و گفتگو محور نقش خود را در آگاهی بخشی به جامعه برای انتخاب اصلح و جلب مشارکت مردمی ایفا خواهد کرد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

لینک کوتاه : https://mawanews.ir/?p=67556

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi